.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نائب رئیس شورای اسلامی شهر ساری:
روح کار و امید در شورا و شهرداری دمیده شده است
شمال نیوز:
روح کار و امید در شورا و شهرداری دمیده شده است

به گزارش شمال نیوز، هفتاد و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر ساری در حالی برگزار شد که کوروش یوسفی ساداتی نائب رئیس شورای اسلامی شهر ساری به شایعات مطرح شده در خصوص استعفای شهردار واکنش نشان داد و گفت: همراهی و همدلی خوبی بین شورا و شهردار در هفته های اخیر شکل گرفته و جا دارد بنده از آقای فرماندار هم به جهت تدارک جلسه ای با مدیران دستگاه های اجرایی که بر تعامل آنها با مدیریت شهری تأکید شد، تشکر کنم.

 

وی افزود: آقای رجبی به مردم شهر قول داده است که در کنار شورا تا پایان دوره پنجم حضور داشته باشد و پروژه هایی همچون پل تا پل و نیروگاه زباله سوز را به پایان برساند و ان شاالله همین گونه هم خواهد شد و من مطمئن هستم حتی روح شهردار از این شایعات خبردار نبوده است.

 

یوسفی نهضت آسفالت را هم مورد توجه قرار داد و خطاب به معاون فنی و عمرانی شهردار که در جلسه حاضر بود، گفت: ان شاالله در این خصوص هم توجهات و پیگیری های لازم وجود داشته باشد تا شهروندان با مشکلات کمتری در عبور و مرور در معابر مواجه باشند.

 

وی در پایان گفت: روح کار و امید در شورا و شهرداری دمیده شده که باعث بازگشت هیجان خدمت رسانی به نهاد مدیریت شهری گردیده و اطمینان دارم با این روند اخبار خوبی تا پایان دوره پنجم شورا به شهروندان خواهیم داد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.348 seconds.